Manouk Peters
Strategisch marketeer
Als strategisch marketeer ben ik verantwoordelijk voor de marketing van de titels en evenementen van Prelum en AccreDidact. Ik zorg voor de communicatie rondom onze verschillende, geaccrediteerde nascholingstijdschriften en bijeenkomsten richting de zorgprofessionals, waarvoor ze bedoeld zijn. Het motiveert mij enorm om op deze manier bij te dragen aan de missie van Prelum om praktijkgerichte, onafhankelijke vakinformatie te bieden en zo kennispartner te zijn voor alle zorgprofessionals.
Kwaliteit staat bij mij altijd voorop, net als dat bij Prelum al ruim 15 jaar het geval is.
Manouk Peters studeerde Communicatiewetenschap in Amsterdam. Tijdens haar studie ging zij aan de slag als redacteur bij een uitgeverij van patiƫnteninformatie en na haar afstuderen werd ze accountmanager bij een online dienstverlener voor zorgprofessionals. Daarna werkte ze 6,5 jaar als eventmanager, eerst binnen de duurzaamheidsbranche en sinds april 2017 bij Prelum, waar ze ook verantwoordelijk werd voor de eventmarketing. In 2020 maakte ze de switch naar de marketingafdeling, waar ze zich volledig kan storten op haar passie voor communicatie.
Manouk Peters
BACK